Op 10 juni 2018 had de activiteitencommissie een duoduik georganiseerd. 's Morgens om half 9 stonden Pim en zijn dochter Isa klaar bij de parkeerplaats bij het Bronsbergermeer in Zutphen om samen met Patrick Voorbij deze 2 duiken te gaan maken. Na de briefing kleedden we ons om om het water in te gaan. Helaas was het zicht niet echt helder. We hadden een zicht van ongeveer 2 a 3 meter. We zijn ongeveer 45 minuten onder water gebleven. Ondanks de mindere zicht een rustige duik voor ons drietjes. Toen we alle duikspullen weer in de koffers hadden gingen we op naar duiklocatie 2. Bussloo bij Apeldoorn.

Na de briefing zijn we gaan omkleden om aan de 2de duik te beginnen. We zijn toen een ronde wrakken gaan doen. De bus en het scheepswrak. Bij de scheepswrak zagen we ook nog eens zoetwaterkoraal. Dit zag er wel mooi uit. Helaas ook hier was het zicht niet echt goed. Zo'n 2 meter maximaal. Maar dit mocht de pret niet drukken. Toen we na zo´n 40 minuten weer uit het water kwamen, zijn we gaan omkleden omdat Brigitta een kleine lunch had voorbereid. Dit was simpel maar lekker. Al met al een leuke en geslaagde duoduik. Op naar de volgende activiteit...... De puzzeltocht van 23 juni 2018.

Kado Tip!

Geef een introductieduik kado!