Inschrijf formulier

Hallo, welkom en super dat je lid wil worden van onze duikclub!

Met het doorlopen van dit inschrijfformulier meld je je aan aan als lid van Duikclub Happy Bubbles en kun je deel nemen aan onze wekelijkse zwembadtrainingen en onze leuke activiteiten.

Het nu te doorlopen formulier bestaat in totaal uit vier stappen maar laat je hier door niet afschrikken want het valt echt mee. Voor dat je er erg in hebt ben je bij de laatste stap en kun je je inschrijving definitef maken.

Stap 1 van 4
Persoonlijke gegevens
Rechten en plichten

De aanvrager wenst zich in te schrijven bij Duikclub “Happy Bubbles” en aanvaart daarmee alle rechten en plichten die vastgelegd zijn in de statuten en reglementen van de stichting. Hij/Zij verklaart hiervan kennis te hebben genomen en deze te aanvaarden.

Aansprakelijkheidsvrijwaring & nadrukkelijke acceptatie van risico

Neem kennis van en verklaar je akkoord met de gestelde Aansprakelijkheidsvrijwaring & nadrukkelijke acceptatie van risico.